أخبار عاجلة
فيفي عبده ترد على منتقدي رقصها: “ليه عايزين تمنعوا عني أوكسجيني؟”

فيفي عبده ترد على منتقدي رقصها: “ليه عايزين تمنعوا عني أوكسجيني؟”

متابعة بتجــرد: خلال لقاء لها مع برنامج “ET بالعربي” على هامش حضورها إحدى المناسبات الفنية، ردّت الفنانة فيفي عبده على الانتقادات التي طاولتها في الفترة الأخيرة بسبب الفيديوهات التي تنشرها عبر حساباتها الشخصية في مواقع التواصل الاجتماعي وتظهر وهي ترقص فيها.

وعبّرب فيفي عن حبّها الشديد للرقص، مؤكدةً أنها ستستمر في ممارسة مهنتها طالما أنها قادرة على ذلك، موضحةً: “لو عندي 90 سنة وقادرة إني أرقص هعمل كده، ليه الناس عايزه تمنع عني أوكسجيني؟ أنا بحب الرقص جداً، وعندي جمهوري اللي بيحبني في كل حالاتي”.

ووجّهت الفنانة فيفي عبده رسالة شديدة اللهجة الى منتقديها على مواقع التواصل الاجتماعي، قالت فيها: “أنا بتشتم كتير على السوشيال ميديا بس مش كل قط يتقال له يا مشمش، ولا كل فار يعرف يختار، واللي في جمالي يبصق على أفعالي، واللي مش عاجبها من شعرها هجيبها”.

وكانت فيفي عبده قد طلبت في لقاء سابق من حاسديها الرحمة، وذلك بسبب تعرّضها خلال الفترة الماضية إلى الحسد، الذي أدى الى مرضها وخضوعها لعملية جراحية… إذ قالت: “لأول مرة بقول لجمهوري ارحموني الناس كلها بتحبني، لكن أنا ممكن أحسد نفسي والحسد موجود ولكن زاد عن حده معايا، ومش عاوزة أضعف وأقول لهم إني محسودة لأني مش عاوزة العطف وأنا دايماً واقفة زي الأسد برقص ومبسوطة وبسمع المزيكا، ومش عاوزة أكتئب، لأن الناس دي بتصحى من النوم تشوف صفحتي ويشوفوا عاملة إيه”.

إلى الأعلى