أخبار عاجلة
دينا الشربيني سعيدة بمشاركة تامر حسني في “تاج”: “كنت بحبه ودلوقتي بحبه أكتر”

دينا الشربيني سعيدة بمشاركة تامر حسني في “تاج”: “كنت بحبه ودلوقتي بحبه أكتر”

متابعة بتجــرد: بعد إعلان النجم المصري تامر حسني انضام الممثلة دينا الشربيني إلى فيلمه الجديد “تاج” الذي يتم تصويره في الوقت الحالي بتقنيات عالية جدًا في مصر، عبّرت دينا عن سعادتها بالتمثيل مع تامر في الفيلم.

ونشرت دينا صورًا تجمعها مع تامر من كواليس تصوير الفيلم على صفحاتها الرسمية في مواقع التواصل الإجتماعي وعلّقت قائلةً: “تامر.. مهما اتكلمت أو قلت مش هعرف أشرحلك أنا سعيدة اد ايه بكلامك.. أنا كنت بحبك وبحترمك جداً على المستوى الفني”.

وأضافت: “دلوقتي لما عرفتك بحبك وبحترمك جداً على المستوى الشخصي.. ربنا يوفقك وينجحك اكتر واكتر وإن شاء الله تاج يكسر الدنيا زى كل اعمالك علشان المجهود الجبار اللي انت عامله فيه اللي انا شخصيا شوفتوا بعينى”.

وتابعت دينا الشربيني في لقائها مع برنامج كلام نواعم على قناة mbc: “مبسوطة بالمشاركة في فيلم تاج مع تامر حسني، ومبسوطة بالعمل معاه، أنا كنت بحبه قبل ما اشتغل معاه، ولما اشتغلت معاه اكتشفت قد إيه هو إنسان طيب وجدع ونضيف، ومبسوطة بالمشاركة في الفيلم”.

وواصلت قائلة: “إللي بيتفرجوا على الفيلم مش هيعيطوا، وقولت له ازاي محدش عمل الموضوع ده؟، وبحب في تامر كمان أنه بيعمل الحاجة من قلبه، وهو لا ينام تقريباً حرصاً على شغله”.

وحرص تامر حسني، على توجيه رسالة إلى الفنانة دينا الشربيني، بعد موافقتها على مشاركته بطولة فيلمه الجديد «تاج»، ونشر مجموعة صور من الكواليس عبر حسابه الرسمي بموقع إنستغرام، وعلق قائلاً: “النجمه الجميله دينا الشربيني نورتي فيلمك (تاج) ويارب الفيلم يكمّل سلسلة نجاحاتك الكبيره إللي كسرتي بيها الدنيا، ربنا يكرمك ويكرمنا معاكي”.

إلى الأعلى