أخبار عاجلة
أحمد فلوكس يروي معاناته مع السحر والشعوذة وهذا ما حصل بعد نجاته منهما

أحمد فلوكس يروي معاناته مع السحر والشعوذة وهذا ما حصل بعد نجاته منهما

متابعة بتجـــــــــــــرد: أثار الفنان أحمد فلوكس الجدل من جديد بحديثه عن أثر السحر والشعوذة على حياته الفترة الماضية، حيث نشر على حسابه الخاص بـ”فيسبوك”، صورتين له تحدث فيها عن أسوأ فترة في حياته.

وعلق الممثل المصري على الصورتين قائلا: “الصورتين دول مابيفارقوش عيني ولا عقلي.. الصورة اللي ببدلة دي كانت في أسوأ فترة في حياتي رغم إني كنت ناجح وشركاتي بتنجح وبتحرك وبشتغل وكنت بستغرب أنا شكلي بيعجز ليه وليه عامل كده وليه الأبيض بقي كتير في دقني وليه مش سعيد وليه مش مظبوط وتساؤلات كتير رغم إني كل شوية كنت بسافر أعمل عمرة لكن شكلي وحياتي ونفسيتي وتصرفاتي بتسوء لأسوأ.. فترة غريبة جدا في كل حاجة”.

وتابع: “دي الفترة اللي اكتشفت فيها حاجات كتير وحصل بعديها واقعة الأمن دي الفترة اللي السحر والأعمال والدمار وشرور البشر والخيانة والغدر والتوهان ومش شايف حاجة وكل ما هو سيئ بيدمروا فيا وفي صحتي وفي حياتي وأنا مش فاهم حاجة.. معمي البصيرة والإحساس عجوز من الداخل مربوط في حزن بلا سبب رغم نجاحي مش عاوز أمثل مش عاوز حاجة ولا فاهم حاجة، وكل شوية مستشفى وكل شويه تعب والدكاترة مش لاقية سبب طبي صريح”.

وأضاف: “الصورة التانية دي بعد ما ربنا عفاني وأكرمني بالشفاء من السحر والأعمال وأذى من حولي والبصيرة والراحة.. عفاني من أسوأ أنواع البشر وأعطاني البصيرة لأرى من حولي جيداً وأرى قوة وعظمة ربنا في معطياته لينا ورحمة الله الواسعة.. قربوا من ربنا واعلموا جيداً أن لن يمسكم سوء وستنور بصيرتكم”.

واختتم فلوكس قائلاً: “نصيحة اختاروا الناس اللي تبقي في حياتكم كويس.. وابعدوا عن كل شخص مؤذي وكاره وماتتخدعوش بالمظاهر والكلام وقربوا قوي من ربنا.. يارب ابعد كل أذى عن بيتي وأهلي وابني وعبادك يارب.. واعطيني القوة لأحمي أهل بيتي وابني الصغير من الأذى.. وأدمر كل من يحاول أذيتهم”.

 

 

View this post on Instagram

 

الصورتين دول مابيفرقوش عيني ولا عقلي … الصوره اللي ببدله دي كانت في اسواء فتره في حياتي رغم اني كنت ناجح و شركاتي بتنجح و بتحرك و بشتغل و كنت بستغرب انا شكلي بيعجز ليه وليه عامل كده و ليه الابيض بقي كتير في دقني و ليه مش سعيد وليه مش مظبوط و و تساولات كتير رغم اني كل شويه كنت بسافر اعمل عمره لكن شكلي و حياتي و نفسيتي و تصرفاتي بتسوء لاسواء .. فتره غريبه جدا في كل حاجه ،،،،، دي فتره اللي اكتشفت فيها حاجات كتير و حصل بعديها واقعه الامن ، دي الفتره اللي السحر و الاعمال و الدمار و شرور البشر و الخيانه و الغدر و التوهان و مش شايف حاجه و كل ما هو سي بيدمروا فيا و في صحتي و في حياتي و انا مش فاهم حاجه .. معمي البصيره و الاحسااس عجوز من الداخل مربوط في حزن بلا سبب زغم نجاحي مش عاوز امثل مش عاوز حاجه ولا فاهم حاجه،، و كل شويه مستشفي و كل شويه تعب و الدكاتره مش لاقيه سبب طبي صريح ………..الصوره التانيه دي بعد ما ربنا عفاني و اكرمني بالشفاء و البصيره و الراحه ،،: عفاني من اسواء انواع البشر عفاني من السحر و الاعمال وو اعطاني البصيره لاري من حولي جيدا و اري قوه و عظمه ربنا في معطياتوا لينا و رحمه الله الواسعه .قربوا من ربنا و اعلموا جيدا ان لن يمسكم سوء و ستنور بصيرتكم …. نصيحه اختارواً الناس اللي تبقي في حياتكم كويس ،،، و ابعدوا عن كل شخص موذي و كاريه و ماتتخدعوش بالمظاهر و الكلام و قربوا قوي من ربنا ،، يارب ابعد كل اذي عن بيتي و اهلي وابني و عبادك يا رب. … واعطيني القوي لاحمي اهل بيتي و ابني الصغير من الاذي .. وادمر كل من يحاول اذيتهم ….

A post shared by ahmedfalawks (@ahmedfalawks_official) on

 

إلى الأعلى