أخبار عاجلة
مي عز الدين تتلقى مفاجأة مميّزة – بالفيديو

مي عز الدين تتلقى مفاجأة مميّزة – بالفيديو

متابعة بتجـــــــــــــــرد: فاجأ الجمهور ومحبّو النجمة المصرية مي عز الدين بإنشاء صفحات خاصة بروابط محبّيها في ست دول عربية وهي الجزائر، المملكة العربية السعودية، سوريا، المغرب، العراق ومصر.

مي عزّ الدين عبّر عن سعادتها بهذه الخطوة التي قام بها عشاقها الأوفياء في مختلف الدّول العربية وعبر حسابها الرسمي على “إنستجرام” أعادت نشر فيديو قام بتصميمه نادي معجبيها وفي تعليقها عليه إعتبرت أنه من أجمل الأمور التي حصلت لها في مسيرتها الفنية وكتبت: “دي من أحلي الحاجات اللي حصلتلي في حياتي ربنا يخليكم ليا و يزيدكم كمان و كمان ، أنا بجد فخورة بيكم قوي لأنها حاجة مبتحصلش للمثل بسهولة انه يوصل إن يبقاله روابط محبين( مش معجبين عاديين أو مشاهدين فقط) في كل البلاد!!”.

وأكدت أن محبّة الجمهور لها تشعرها بما حققته خلال الـ17 سنة الماضية مضيفةً: “اللي بتعملوه ده والله هو اللي بيحسسني إني فعلا حققت حاجة في ال ١٧ سنة في المهنة دي لأن الجماهيرية هي الجائزة الحقيقية و التكريم الحقيقي للفنان جمهور الفنان سنده”.

وتجدر الإشارة إلى أنه وبذلك تكون مي عز الدين أول ممثّلة مصرية بين كل زميلاتها التي يتم إنشاء صفحات خاصة بمعجبيها في هذه الدّول العربية وذلك لا يدلّ إلاّ على محبّة الجمهور العربي لها.

لمشاهدة الفيديو الذي قام بتصميمه نادي معجبي مي عز الدين: 

#Repost @soldiers_princess_maiezzeldin ・・・ فيديو ترحيبي بـروابط محبي مي اللي تم افتتحاهم من ست دول عربية 🇸🇾🇪🇬🇲🇦🇮🇶🇩🇿🇸🇦 بـنحبك بكل اللهجات يا برنسيسة 😍❤️ ربنا يخليكي على طول لينا 🙏 . . . دي من أحلي الحاجات اللي حصلتلي في حياتي 😍 ربنا يخليكم ليا و يزيدكم كمان و كمان ، أنا بجد فخورة بيكم قوي لأنها حاجة مبتحصلش للمثل بسهولة انه يوصل إن يبقاله روابط محبين( مش معجبين عاديين أو مشاهدين فقط) في كل البلاد!! اللي بتعملوه ده والله هو اللي بيحسسني إني فعلا حققت حاجة في ال ١٧ سنة في المهنة دي لأن الجماهيرية هي الجائزة الحقيقية و التكريم الحقيقي للفنان #جمهور_الفنان_سنده #ماشاءالله #اللهم_زيد_وبارك

A post shared by Mai Ezz Eldin (@maiezzeldin) on

إلى الأعلى