أخبار عاجلة
تامر حسني يستعيد الذكريات مع عادل إمام وهذا ما قاله الزعيم لنجم الجيل

تامر حسني يستعيد الذكريات مع عادل إمام وهذا ما قاله الزعيم لنجم الجيل

متابعة بتجــــــــــــــرد: يُعرف النجم المصري تامر حسني بعفويته وأسلوبه الصريح والمميّز بالتواصل مع الجمهور ومحبّيه وذلك يظهر بوضوح من خلال صفحاته الرسمية على مواقع التواصل الإجتماعي.

مؤخراً شارك تامر حسني محبّيه بصورة تجمعه بالفنان عادل إمام تعود إلى بداياته الفنية، وفي تعليقه عليها سرد تامر تفاصيل أوّل لقاء جمع بينهما والكلام الذي قاله له الزعيم حيث توقّع له الوصول إلى أهم مراحل النجاح وكتب: “إني أضحك الزعيم بالشكل ده يبقى انا مش سهل ولا مواخذة،، حبيبي يا زعيم يارب دايمًا فرحان كده مفيش أي سبب لنزول الصورة غير اني شفتها بالصدفه وإفتكرت يوم ماشوفت الأستاذ عادل وأنا لسه في أول طريقي وطبعًا مكنتش مصدق اني واقف معاه من كتر ما بحبه،، وقاللي افتكر كلامي كويس يا تامر أنا بحبك وهتنجح وهتوصل لأحلامك”.

وتابع تامر حسني مشيراً بكلامه إلى المناسبة التي جمعت بينه وبين عادل إمام في الصورة بعد سنوات من اللقاء الأوّل حيث إقترب حينها منه الزعيم وإستذكر معه الكلام الذي قاله له في البدايات فكتب: “الصورة دي وأنا في نص مشواري وكانت في فرح بغني فيه وكان فيه فنانين كتير محدش فيهم قام يسلم أو يفرح معانا إلا هو الوحيد اللي قام وجالي وفضل يهزر معايا وأهزر معاه وبصراحه فرحت عشان عرفت أضحكه بالشكل ده ومال عليا كده وقاللي فاكر كلامي وحضني زي ابنه حسيت بس اني عايز أقولكم اني بحبه جدًا”.

صورة تامر حسني وعادل إمام أحدثت زوبعة إلكترونية وحصدت عشرات آلاف علامات الإعجاب والتعليقات من الجمهور الذي نوّه إلى القيمة العميقة التي تحملها بجمعها بين الزعيم ونجم الجيل.

اني اضحّك الزعيم بالشكل ده يبقى انا مش سهل ولاموآخذاااااا 😂 حبيبي يا زعيم يارب دايماً فرحان كده مفيش اي سبب لنزول الصوره غير اني شفتها بالصدفه. وإفتكرت يوم ماشوفت الأستاذ عادل وانا لسه في اول طريقي وطبعاً مكنتش مصدق اني واقف معاه من كتر ما بحبه . وقالي افتكر كلامي كويس يا تامر انا بحبك وهتنجح وهتوصل لأحلامك والصوره دي وانا في نص مشواري و كانت في فرح بغني فيه وكان فيه فنانين كتير محدش فيهم قام يسلم او يفرح معانا إلا هو الوحيد اللي قام وجالي وفضل يهزر معايا واهزر معاه وبصراحه فرحت عشان عرفت اضحكه بالشكل ده ومال عليا كده وقالي فاكر كلامي وحضني زي ابنه حسيت بس اني عايز اقولكم اني بحبه جداً

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

إلى الأعلى