أحمد عزّ لـ زينة:”رجولتي تمنعني أتكلم في حاجة زي دي”

أحمد عزّ لـ زينة:”رجولتي تمنعني أتكلم في حاجة زي دي”

متابعة بتجــــــــــــــــــــــــــرد: لا تزال قضية الممثلة المصرية زينة والممثل المصري أحمد عزّ محطّ إهتمام أهل الصحافة والرأي العام، ورغم قرار المحكمة الأخير بقضية النسب خرج أحمد عزّ بتصريحات نارية جديدة ووجّه رسالة للفنانة زينة مشدّداً على كلامه السابق.

وفي التفاصيل فقد أكّد أحمد عزّ بمداخلة هاتفية له عبر قناة Correct مساء الأحد في الأوّل من أيار/مايو أنه يصرّ على كلامه ومن اليوم الأوّل وقال: “كلامي مش هيتغير من هنا لحد ما أموت، ومعنديش قلق من القضية دي، أنا متأكد يعني.. ربنا عالم بالحقيقة، صورتي عند ربنا أهم من صورتي عند الناس، حتى لو هبطل تمثيل وهفتح كشك سجاير، أنا مش بهزر في حاجات زي دي، الموضوع منتهي”.

ثم عاد ووجّه رسالة مباشرة لـ زينه وقال: “حتى لو حاولتي تعملي ايه تكتبي أو تغلطي أو تأجري ناس تكتب، فربنا اللي مقدره هو اللي هيحصل، واللي عارفني عن قرب متأكدين إني معملش كده، وعارفين أنا مين ومتربي إزاي، ولكن سنُة الحياة كل ما يبقى فيه نجاح لازم يبقى فيه هجوم”. وأضاف: “للمرة المليون، مش ههزر مع ربنا مهما حصل، لو هفتح كشك سجاير ومش هتكلم في أعراض عشان عيب رجولتي تمنعني أتكلم في حاجة زي دي”.

بهذه التصريحات يكون أحمد عزّ نفى من جديد نسب توأم زينه له وأكّد مرّة أخرى أنه بريء من كل التّهم التي وجهتها له وأثبتتها في الأحكام التي صدرت بصالحها وعاد وإستأنفها.

Loading...
إلى الأعلى