أخبار عاجلة
صابر الرباعي يطرح “ورحمة قلبي”.. “دي البداية صدقوني”

صابر الرباعي يطرح “ورحمة قلبي”.. “دي البداية صدقوني”

متابعة بتجــرد: طرح الفنان التونسي صابر الرباعي، اليوم الأحد، أغنيته الجديدة “ورحمة قلبي” على موقع الفيديوهات “يوتيوب”، وذلك بالتعاون مع شركة “روتانا” للصوتيات والمرئيات.

أغنية “ورحمة قلبي” من كلمات وليد الغزالي، وألحان مدين، وتوزيع كريم عبدالوهاب. وأعلن صابر عن صدورها من خلال صفحاته بمواقع التواصل الإجتماعي حيث قال: “اسمعوا دلوقتي أغنيتي الجديدة ورحمة قلبي على يوتيوب”.

وتقول كلمات أغنية “ورحمة قلبي”: “هو عشان أنا قلبي طيب تجرحوني.. واشتريكم وأنتوا ببلاش بتبعوني.. الأسية ماكنش ليها مكان في قلبي.. وأنتو باللي عملتوا فيه أستوني.. طب ورحمة قلبي اللي مات النهاردة.. لابقي حد تاني مافيهوش أي رحمة.. مش هيصعب عليا حد تاني.. والغلط على نفسي تاني عمري ما أرضى.. مش هكبر عقلي تاني ومش هسامح.. مش هجامل حد لا أنا هبقي جارح.. خلاص كفاية دي البداية صدقوني.. مش أنتوا عايزني كده أنا ياله رايح”.

وكان صابر الرباعي قد أحيا حفلًا غنائيًا يوم 13 نوفمبر الماضي، ضمن فعاليات الدورة الثلاثين لمهرجان الموسيقى العربية، على مسرح النافورة في دار الأوبرا المصرية.

وقدم عدة أغاني منها “عالطاير، وعمري الجديد، وأتحدى العالم، وماتخافش مني، وعلى نار، والله يحميك، وعزة نفسي، وضاقت بيك، وخلص تارك، وعز الحبايب، ويللي بجمالك، وجرحي ما شفي، ، وعلى اللي جري، وسيدي منصور”.

Loading...
إلى الأعلى