أخبار عاجلة
تامر حسني: “فرحتي بالجملة دي أكبر من أي لقب سمعته”

تامر حسني: “فرحتي بالجملة دي أكبر من أي لقب سمعته”

متابعة بتجــــــــــــرد: شارك النجم المصري تامر حسني فيديو لجزء من الكلمة التي تم تقديمه بها خلال حفله في العاصمة السعودية الرياض.ويقول المقدّم في بداية الحفل: “يكفي لما نشوف صديق مصري نقوله سلملنا على تامر حسني”، وهو ما أثّر بنجم الجيل بشكل كبير.

تامر حسني أشار في تعليقه على الفيديو عبر صفحاته على مواقع التواصل الإجتماعي، إلى أنه كان يتمنى في بداياته الفنية أن يكون من بين الأشخاص الذين تقال هذه العبارة عنهم يومًا فكتب: “زمان سمعت الجمله دي على قامه كبيره في الفن وعجبني العمق والتعب اللي فيها واتمنيت اكون واحد من اللي تتقال عنهم الجمله دي في يوم من الأيام … وقولت لنفسي عايزه مجهود مش طبيعي وفضلت الجمله دي تطاردني في ذهني بشكل غريب لحد ما اخيراً سمعتها وعالمسرح .. الحقيقه فرحتي بيها اكبر من اي لقب سمعته في حياتي واهم من اي جايزه عالميه حصلت عليها يا شباب إحلموا مفيش مستحيل إحلموا تحت اي ظروف واتعبوا عشان تحققوا الحلم (( النجاح على قد التعب )) الحمدلله”.

تجدر الإشارة إلى أن حفل الرياض يعتبر الرابع الذي يحمل شعار “كامل العدد” لـ تامر حسني في السعودية، حيث كان قد أحيا أنجح حفلات “مهرجان موسم الشرقية” في مدينة الخبر مساء 23 آذار/مارس الجاري، وحفلًا كبيرًا آخر خلال شهر شباط/فبراير الماضي بمدينة الملك عبدالله الإقتصادية، أمّا حفله الأوّل في المملكة فكان في شهر آذار/مارس من عام ٢٠١٨.

View this post on Instagram

زمان سمعت الجمله دي على قامه كبيره في الفن وعجبني العمق والتعب اللي فيها واتمنيت اكون واحد من اللي تتقال عنهم الجمله دي في يوم من الأيام … و قولت لنفسي عايزه مجهود مش طبيعي وفضلت الجمله دي تطاردني في ذهني بشكل غريب لحد ما اخيراً سمعتها وعالمسرح .. الحقيقه فرحتي بيها اكبر من اي لقب سمعته في حياتي واهم من اي جايزه عالميه حصلت عليها يا شباب إحلموا مفيش مستحيل إحلموا تحت اي ظروف واتعبوا عشان تحققوا الحلم (( النجاح على قد التعب )) الحمدلله

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

Loading...
إلى الأعلى