أخبار عاجلة
مي عز الدين تردّ بحزم: “مشو الناس النفسية من هنا”

مي عز الدين تردّ بحزم: “مشو الناس النفسية من هنا”

متابعة بتجـــــــــــــــــــرد: ردّت الممثلة المصرية مي عز الدّين على الإنتقادات التي تعرضت لها من قبل بعض المعلقين على صورها الذين اتهموها باستخدام برامج تعديل الصور لتنحيف خصرها.

ونشرت مي عز الدين فيديو قصير عبر حسابها على “إنستجرام” أظهرت فيه منطقة الخصر بوضوح وفي تعليقها عليه سخرت من الموضوع مؤكداً وجود أشخاص مدسوسين وصفتهم بـ”الناس النفسية” بين محبّيها مشيرةً إلى أنها ستقوم بحظرهم وكتبت: “الحمد لله وسطي مطلعش فوتوشوب، كنت قلقانة قوي لا يطلع فوتوشوب مش عارفة كنت هعيش إزاي، أجوز جرافيك ديزانر علشان يعملي فوتوشوب طول ماحنا ماشيين في الشارع علشان الناس متفقسنيش ولا كنت هعمل إيه، يلا الحمد الله جت سليمة، مشو الناس النفسية دي من هنا فيه دخلاء وسطنا يا جماعة ولا أقولكم أحنا نقفل عليهم الأكونت بليل ونظبطهم”.

على صعيد آخر، تواصل مي عز الدين تصوير مسلسلها الجديد “رسايل” حيث من المقرر أن تخوض به السباق الرمضاني المقبل وهو من تأليف محمد سليمان عبد المالك وإخراج ابراهيم فخر.

لمشاهدة الفيديو الذي نشرته مي عز الدين:

😲 الحمدلله وسطي مطلعش فوتوشوب 😲 كنت قلقانة قوي لا يطلع فوتوشوب مش عارفة كنت هعيش إزاي 🙊أتجوز جرافيك ديزانر علشان يعملي فوتوشوب طول ماحنا ماشيين في الشارع علشان الناس متفقسنيش ولا كنت هعمل إيه🙈 يلا الحمد الله جت سليمة 😉 مشو الناس النفسية دي من هنا فيه دخلاء وسطنا يا جماعة ولا أقولكم أحنا نقفل عليهم الأكونت بليل و نظبطهم😈😂 صباحو 😙 . . أه و معلومة بس علشان الفقرة التانية اللي هيدخلو فيها من الآخر كده و خديها من واحدة خبيرة تجميل مهما عملتي تجميل ولا نحتي جسمك لو محافظتيش علي أكلك و عشتي علي دايت مظبوط و تعبتي إنك تحافظي عليه برضه مش هيبقي شكل جسمك كده والله جبتي جيرانك و شارعكو كله ينحت فيكي فبرضه ريحي نفسك إنتي أقفلي بوقك بس من الأكل و التعليق علي الممثلات و خلق الله عموماً و كله هيبقي تمام بإذن الله ربنا هيكرمك آخر كرم 😂 #لا_حول_ولا_قوه_الا_بالله #تفاهة

A post shared by Mai Ezz Eldin (@maiezzeldin) on

إلى الأعلى