أخبار عاجلة
مي عز الدين تعتذر من الجمهور

مي عز الدين تعتذر من الجمهور

متابعة بتجــــــــــــــــرد: ردّاً على الرسائل التي تلقتها من الجمهور ومن متابعيها عبر صفحاتها الرسمية على مواقع التواصل الإجتماعي، إعتذرت الممثلة المصرية مي عز الدين من محبّيها لعدم مشاركتها في الماراثون الرمضاني هذا العام للمرّة الأولى منذ 5 سنوات.

مي عز الدين علّقت على بعض الرسائل التي تلقتها عبر حسابها الرسمي على إنستجرام وكتبت: “أنا آسفة وبعتذر لكم وأوعدكم أكون معاكم رمضان اللي جاي إن شاء الله.. وأنا أسفة اني مش بقدر افتح كل الرسايل وأرد عليها.. لكن انا قلت من بدري السنة دي اني مش هلحق وعموما كل النجوم المتواجدين منورين الشاشة وهنستمع بيهم إن شاء الله”.

نفيد بالذكر أن مي عز الدين كانت قد انسحبت من السباق الرمضاني الذي كان من المقرر أن تشارك فيه بمسلسل “رسايل” بسبب عدم الانتهاء من كتابته في شهر شباط/فبراير الماضي الذي ينطلق خلاله تصوير معظم المسلسلات المشاركة في دراما الشهر الفضيل.

. #انا_آسفة جدا والله انا بعتذرلكم لتاني مرة و بوعدكم بإذن الله نكون مع بعض رمضان القادم إن شاء الله ، أنا آسفة كمان لأني اكيد مش بقدر افتح كل الرسايل و ارد عليها لكن والله انا قلت من بدري السنة دي إني أضطريت لألغاء مسلسل السنة دي و اني مش هلحق !! عموما كل النجوم المتواجدين منورين الشاشة و إن شاء الله نستمتع بيهم السنة دي و انا معاكم ، و ربنا يجمعنا رمضان القادم بإذن الله و أخيرا انا بوجه نفس الرسالة لمحمد رمضان لأني انا بقي كمشاهدة مفتقداه هو كمان السنة دي و مستنياه الموسم القادم يكون موجود زي ما اتعودت و جنبي كده سواء في القناة أو في بوسترات الشوارع(ربنا ما يقطع لنا عادة) 😊 مبروك لكل النجوم و كلنا هنتابعهم و انا معاكم و نفرح بيهم . #رمضان_يجمعنا🌙 @mohamedramadanws

A post shared by Mai Ezz Eldin (@maiezzeldin) on

إلى الأعلى